28 grudnia 2019

Buntownik 3 w sprzedaży



Od wczoraj na Bucketbook.pl jest do kupienia kolejny tom Buntownika. Jak to się stało, że powstał teraz, a nie kilka lat temu piszę tutaj: Klik.
Tym razem to nie Szymon i Kamil są bohaterami, ale nowych dobrze znacie. 

Tekst można zakupić tutaj: Powrót do domu.

Przypominam też, że do kupienia jest drugi tom Antologii Bucketbook. Nadal można nabyć tom pierwszy Antologii również z moim tekstem. :) 

Warto kupić obie części, bo każde opowiadania w nich zawarte są fajne i ciekawe. 

Wrzucam Wam także link do bloga autorki tekstu "Driving home for Christmas" Naru_Mon: https://siedem-lat.blogspot.com/
 

14 komentarzy:

  1. Hej. Jednak dziś mam szczęście .wchodzę na twoją stronę a tu taka niespodxianka. Zaraz pędzę zakupić tekst .dziękuję i życzę dużo wytrwałości i weny i chęci pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiony. Przeczytany :) idealne na miły wieczorek z herbatką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę na bloga A tu taka niespodzianka, najpierw antologia teraz buntownik :D oba zakupione i przeczytane. Kocham całą Twoją twórczość Luano <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy do tego potrzebny jest czytnik do e-booka czy da się zakupic/pobrać bez jego posiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do tego nie jest potrzebny czytnik. Można czytać na laptopie, na smartfonie, tablecie. Sama takie teksty czytam na smartfonie czy laptopie, bo nic innego nie mam. :)

      Usuń
    2. Cieszę się, więc jak tylko znajdę chwilę to w najbliższym czasie zakupie :D Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  5. Nawet nie zdążyłam przeczytać wpisu na blogu ani opisu na stronie, kupiłam widząc tytuł i aż poczułam wzruszenie, po tylu latach <3
    Dopiero uświadomiłaś mi jak bardzo jestem przywiązana do twoich tekstów, mimo wszystko zaczęłam czytać je mając jakieś 13/14 lat
    Nie mogę się doczekać, aż plik do mnie dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam Cię wzruszyć. Bardzo dziękuję za zakup i życzę przyjemnego czytania. :)

      Usuń
  6. A juz myślałam że nie ma żadnej zmianki o tem opowiadaniu. Dobrze ze sie myliłam.
    A pojawi sie może tez na tym blogu czy będzie tylko jako ebok?
    Pozdrawiam Deia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pewnie się pojawi, ale z racji tego, że to nowy tekst, to zbyt szybko to nie nastąpi. Dziękuję za każdy komentarz. Wyczułaś, że coś jest pomiędzy Konradem a Pawłem chyba jako jedyna. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Miło mi <3
      To będę wyczekiwać tego momentu jak sie pojawi na stornie. A teraz zabieram sie za resztę twoich dzieł.
      Pozdrawiam Deia-chan

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)