9 października 2018

Miłość w Limare

Hej. Jest już dostępny w sprzedaży trzeci tom Amare. Na razie tylko można tekst kupić jedynie na Bucketbook.pl. Jest tam również dostępny pakiet z całą serią i można go zakupić troszkę taniej. Na Beezar.pl też także chcę umieścić, ale mam jakieś problemy. Nie chce się on tam zapisać. Ale będę próbować go wrzucić na stronę. 
Przypominam tylko, że Beezar.pl ma problemy z płatnościami i udostępnianiem kupionych plików. Wszystko tam chyba nadal trwa ręcznie. Ale pewności nie mam. Nic tam na razie nie kupowałam. Dla bezpieczeństwa Waszego i mojego wybrałabym na razie zakupy na Bucketbook, ale to już jest Wasza decyzja. Zaglądajcie na Beezar, bo na pewno tam plik się pojawi. Jeżeli będą problemy to się z nimi skontaktuję. 

Edit: Informację z rana zostawiam i dodaję teraz, że już ebook dostępny jest na Beezar.pl

9 komentarzy:

  1. Kupione, z małymi problemami ale kupione co najważniejsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy dni temu kupiłem w sklepiku Beezar to opowiadanie, lecz do dnia dzisiejszego nie mogę ściągnąć pliku. Trzy razy pisałem maile do administratora z informacją i zero odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu Luana. Piszę z tabletu i nie mogę się zalogować. Możesz do mnie napisać na maila Luana@onet.pl Napiszę na Beezar i zapytam co i jak. Sama tam kupowałam i nie miałam problemów z otrzymaniem od nich pliku.

      Usuń
    2. Dostałam taką odpowiedź od Beezar:Od 26 września, każdy tekst jest wysyłany w ciągu 24h.
      Zdarzało się, że ludzie kupują z innej domeny mailowej i rzeczywiście piszą, że nie dostają tekstu, kontaktując się z nami z innego maila niż mail zakupowy.
      Proszę kierować takie przypadki na naszą skrzynkę, odniesiemy uzytkowników do wiadomości, które wysłaliśmy.

      Luana

      Usuń
  3. Okazuje się że plik został wysłany 10 , był u mnie w spamie , teraz jest wszystko ok , administratora przepraszam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. planujesz coś nowego napisać albo może już zaczęłaś tworzyć jakieś nowe dzieło? Kocham twoje opowiadania. I w sumie trochę to przykre że teraz planujesz dodawać wszystkie części Limare bo to oznacza że na blogu nie będzie pojawiało się nic nowego dla mnie bo te 3 części już dawno zdążyłam przeczytać. Fajnie by było przeczytać coś podobnego do Połączeni coś osadzonego w średniowieczu z nutką fantazy ,gdzie się pojawią również Książęta( nw czy to sie tak odmienia) służący, rycerze. Może pojawiłby się romans pomiędzy Księciem a nisko usytuowanym służącym co przerodziłoby się w miłość.
    Zresztą co by to nie było to na pewno było by świetne
    Życzę dużo dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję coś napisać, ale na razie nie piszę w ogóle. Jak ja to mówię, wzięłam urlop i odpoczywam. Dzięki temu, że dodaję moje płatne teksty na bloga, on jeszcze istnieje i w ogóle coś się tutaj na nim dzieje. Robię to dla osób, które nie mogą sobie pozwolić na zakup całości. Nie jestem w stanie pisać czegoś osobnego tylko na bloga. Prędzej bym z niego zrezygnowała. Taka prawda. W ogóle cud, że jeszcze coś piszę patrząc na moje niechęci do tego. Co do fantasy to może kiedyś jakieś powstanie. Ale zawsze mi do głowy przychodzą zwykłe romanse, nowe pomysły i nawet jak mam coś innego napisać to pisze to, coś nowego, a stare pomysły odpycham na bok. Ale wśród planów jest fantasy. Niestety nie jestem w stanie wszystkich planów zrealizować tak szybko jakbym chciała.
      Za wenę dziękuję. Pozdrawiam. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)