20 kwietnia 2020

Wattpad i ja

Hej :)

Nigdy, ale to nigdy nie lubiłam strony Wattpad.com. Co więcej, zakładając tam konto w 2015 roku, zrobiłam to tylko dlatego, by poinformować osoby, które ukradły moje teksty i nie tylko moje, które udawały, że to ich teksty, o tym, że są złodziejami, nie sądziłam, że wrócę na tę stronę. Dzisiaj się to stało. W sumie dziękuję za tę sugestię  Dream Winchester.
Nadal pozostanę na Blogspocie, w przyszłości na nowym blogu, ale również pojawiłam się tutaj: Moja strona na Wattpad.

Ja nastawiona negatywnie do tej strony przez wiele lat, zaczęłam dzisiaj widzieć jakieś plusy, po instalacji aplikacji Wattpada, na której bardzo dobrze się czyta. Jak to mówią, tylko krowa nie zmienia poglądów. Pamiętam, że rękami i nogami broniłam się przed Facebookiem. W końcu pojawił się mój fanpage. W dzisiejszych czasach, by być zauważonym, zdobyć czytelników, trzeba korzystać z takich stron i wielu innych.  

Także serdecznie zapraszam na moją stronę na Wattpad. Na razie jest na niej cały rozdział "Partnerów". Oczywiście całość dostępna jest wyłącznie tutaj: Bucketbook/Luana

4 komentarze:

  1. Luana, uwielbiam cię! Właśnie dostałam wypłatę i Kupuję "Partnerów" jako ebook! <3 Życzę dużo zdrowia i wiedz że tutaj zaglądam mimo, że się nie udzielam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pozdrawiam i miłego czytania. Zdrówka. :D

      Usuń
  2. Jestem twoją czytelniczką od wielu lat. To niesamowite jak twój styl i kunsz pisarski rozwinął się na przestrzeni tego czasu. Niestety ze względów finansowych nie mogłam sobie pozwolić wcześniej na kupno twoich książek, ale teraz nareszcie mogę temu zaradzić. Kupuję "Partnerów" i mam zamiar spędzić kolejny dzień na czytaniu właśnie tej książki. Życzę ci dużo weny i radości z tego co robisz, bo robisz to świetnie!
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Dziękuję za Twoje słowa. Dziękuję za zakup i mam nadzieję, że "Partnerzy" spodobają Ci się. :)
      Pozdrawiam i miłego czytania. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)