9 grudnia 2015

Wyniki konkursu 1

Cześć.

Nie potrafiłam wybrać czterech osób, którym wysłałabym moje teksty. Dziewczyny napisałyście naprawdę ciekawe odpowiedzi i wybranie którejś musiałoby chyba trwać kilka dni. Dlatego zdecydowałam się na losowanie. Myślę, że w ten sposób jest sprawiedliwie. W losowaniu brały udział osoby zostawiające komentarz na blogspocie i na wordpressie i chcące wziąć udział w konkursie 1. Każdemu, zgodnie z dniem i godziną w której zostawiły komentarz przydzieliłam numerek. 
Oto one:



1 - Katerina Redbird
2 - Artemida Black
3 - Tyna
4 - ~Psyche
5 - Reila Suzu
6 - Vii z bloga na Wordpressie
7 - Nezumi
8 - Katrin
9 - Akira
10 - Marta XY
11 - Renata Powroł

Mam nadzieję, że przez moje gapiostwo nikogo nie ominęłam i nic nie pomyliłam. 

A oto wyniki losowania. Wygrały osoby, których numerki to:

 
Gratuluję Katrin, Marcie XY, ~Psyche oraz Nezumi. 


Ale pozostałe uczestniczki także nie wyjdą bez niczego. Pomyślałam, że niedawno był Mikołaj i każdy kto wziął udział w konkursie otrzyma jeden wybrany przez siebie tekst. Poza Buntownikiem. Także piszcie do mnie na maila Luana@onet.pl który tekst wybieracie i postaram się jak najszybciej go przesłać. Wysyłać zacznę od jutra, bo za chwilę uciekam z kompa. 
Osoby, które wygrały, także proszę o kontakt na maila i prześlę wszystkie trzy teksty. 
I proszę o podpisanie wiadomości, żebym wiedziała co komu wysyłam.
 Jak coś jest niezrozumiałe to pytajcie. :)

Przypominam, że konkursy 2 i 3 nadal trwają.  KLIK Oba po zakończeniu pójdą pod głosowanie publiczne. 

1 komentarz:

  1. O MATKO!!!!!!!!!!!!
    Nie wierzę, że wygrałam Twoje opowiadania *_*
    Jestem z Tobą od pierwszego zamieszczonego jeszcze na ocecie opowiadania, ale jestem z tych cichych czytelników, za co przepraszam, teraz będę starała się to nadrobić w komentarzach *_*

    Dzięki Tobie będę miała teraz co robić wieczorami<3
    Jesteś najlepsza<3
    Bardzo dziękuje<3

    Pozdrawiam i życze mnóstwa weny!<3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)