15 grudnia 2017

Zakupy na Book-self, Promocje

Kochani, ważna sprawa jeżeli chodzi o zakupy na stronie Book-self.pl
Od stycznia działalność sklepiku zostanie zawieszona z powodu prac technicznych i zmiany kilku rzeczy jeżeli chodzi o działalność takich sklepików w Internecie. Nie wiem jak długo taka przerwa potrwa, może nawet i do kilku tygodni. Dlatego jeżeli jeszcze chcecie coś kupić czy to coś mojego czy innych autorów to włącznie z opłatą zakupy możecie realizować do końca roku. 
Miejmy nadzieję, że sklepik szybko zostanie ponownie uruchomiony. 

Możecie zajrzeć na Shikat Tales i przeczytać co tam dziewczyny napisały na ten temat: Klik.

Ja w ogóle przypominam, że w sklepiku pojawiły się promocje u mnie i nie tylko. 

Przekopiuję to co napisałam w poprzednim poście. 

Do końca roku "Zaufaj mi", "Ogród malw" oraz zestaw siedmiu tomików z serii "Obrazy miłości" można kupić po promocyjnych cenach. 
Także dwa pierwsze teksty kosztują 9,99 zł. Natomiast pakiet Obrazy miłości można kupić za 59,99 zł. 
Przypominam, że promocje będą do końca roku. :) 

Link do mojego działu w sklepiku: https://book-self.pl/pl/producer/LUANA/25  

Na Beezar.pl ceny wszystkich moich tekstów zostały obniżone. Niektóre nawet dość sporo, więc kto jeszcze chce coś kupić to zapraszam: Klik. Obniżki zostaną do końca roku. Póżniej wrócę normalne ceny. Niestety na Beezar nie da się pokazać ile tekst kosztował przed promocją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)