10 listopada 2017

Spontaniczna Decyzja - PRZEDSPRZEDAŻ.

Tak, Kochani, to jest to, co widzicie w tytule. Książkę już można zamówić w przedsprzedaży. Do 18 listopada kto zamówi w przedsprzedaży książkę papierową ebooka dostanie gratis. :)

Także od dzisiaj można już zamawiać "Spontaniczną decyzję". Druk już został zlecony, więc pozostaje nam czekać na książkę. To może potrwać miesiąc, dlatego uzbrójcie się w cierpliwość.

Zamawiać można tutaj: Book-Self.pl do czego serdecznie zapraszam i dziękuję za każdy zakup. 
Ebooki będą do kupienia wtedy, kiedy książki już będą w sklepie. 
 


  Obok, po prawej jest ankieta.

10 komentarzy:

  1. Już zapłaciłam i czekam .Do tej opowieści często wracałam i postanowiłam mieć ją w wersji papierowej ,ebook świetna sprawa ale książki nic nie przebije.Trzymaj się Luano ,zdrowia ,spokoju ducha i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że w ankiecie nie ma opcji tak ale nie wiem kiedy, przynajmniej dla mnie to problem nie mając stałej pracy nie mogę sobie pozwolić na kupno książek.
    Ale bardzo się cieszę że wydajesz papierową wersję
    Gratuluję i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod "tak" chodzi ogólnie czy kupisz książkę. Reszta to nie wiem.

      Usuń
    2. Niestety, nie mogę już ankiety edytować. Ale opcja "tak" dotyczy również osób, które kupią książkę nawet za miesiąc czy kiedyś tam w przyszłości. Nie chodzi, że teraz. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zdecydowanie kupię. Uwielbiam to opowiadanie i z przyjemnością przeczytam drugi raz (i na pewno wrócę do niego jeszcze wiele razy dzięki papierowej wersji) Muszę tylko zachomikować fundusze xD Gratuluję, Luano. To wielki krok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaał, Luano, ale fajnie! Strasznie mi się japka ucieszyła jak zobaczyłam że wydajesz na papierze. Gratuluję! Mam nadzieję, że ludki kupią hurtem! HYHY! Oby ta daleeeej! C:

    Pozdrawiam,
    Inga

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zamówiona więc pozostaje czekać i uzbroić się w cierpliwość ❤️
    Nie mogę się doczekać
    Pozdrawiam o życzę dużo weny,
    Zu

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wszystko od ciebie, wiec na pewno i tą książkę w końcu kupię.Oczywiście zacznę od ebooka ,ale ksiązkę i tak w końcu kupię <3 W końcu kupiłam prawie wszystko book selfie <3 czekam na ebooka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiona!!! Teraz czekam z niecierpliwością :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiona :) Myślę, że na Święta dojdzie :D Miły prezent dla siebie.
    Pozdrawiam,
    Astra

    PS. "Szczęście od losu" także przeczytane. Kocham tą historię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)