27 listopada 2017

Książka już jest!

Kochani, mam dla Was świeżutką wiadomość. A mianowicie o to, że "Spontaniczna decyzja" już została wydrukowana i niedługo trafi do Waszych rąk. :D ShiKat Tales już pakują preordery i zaczynają wysyłkę. 
Nakład prawie cały został wyczerpany. Zostało jeszcze cztery książki. Ale nie martwicie się, jeżeli będzie potrzeba to na pewno kolejny nakład będzie, także każdy kto zechce będzie miał możliwość kupna. Oczywiście są już do kupienia Ebooki, które możecie nabyć tutaj: Kliknij mnie :)
Jego cena to 16,99. 
Oczywiście każdy kto zamówił książkę dostanie maila z wiadomością, że może już pobrać darmowego ebooka. 
Książkę nadal można zamawiać tutaj: Kliknij mnie. :)

Książki wyglądają fantastycznie. Możecie je zobaczyć tutaj: Kliknij mnie. 
Nie wrzucam zdjęć, bo nie jestem ich autorką i nie będę ich kradła. :)

Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni za zakupu i jeszcze raz dziękuję za każdy zakup książki i ebooka. :****





Ps. Mnie nie będzie parę dni. To znaczy od środy do piątku (mam nadzieję, że to się nie przedłuży) idę do szpitala na mały zabieg. Wyjęcie gwoździa z nogi, bo ten akurat trzeba natychmiast wyjąć (inne zostają na dłużej, a jest ich sporo).  

3 komentarze:

  1. *-* nie mogę się doczekać, kiedy Spontaniczna decyzja stanie na mojej półce 😍

    Szybciutko wracaj do zdrowia i życzę dużo dużo weny
    ~Zuska

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już książkę! Zaraz zabieram się za jej czytanie! :3 (co tam, że znam na pamięć xD)

    Wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII MAM MAM MAJĄ JUUUUŻ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rany boskie jaka radocha, co z tego że znam ta historie na wyrywki, wszystko idzie w odstawkę a ja czytam :D <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)