12 marca 2019

Ważna informacja

To co tutaj zamieszczę jest fragmentem dłuższej wypowiedzi umieszczonej na moim fanpage'u, gdzie może zajrzeć każdy, nawet osoby nie mające kont na fejsie: Kliknij mnie.


"Teraz druga, nawet ważniejsza sprawa, szczególnie dla osób, które chcą kupować tylko na Beezar.pl. Jak wiecie od dłuższego czasu z tą stroną dzieje się źle. Długo czekałam aż wszystko się naprawi, ale postępów nie ma. Podobno w marcu ma być wszystko gotowe, więc daję właścicielowi czas tylko do końca tego miesiąca. Jeżeli wszystko się naprawi to zostanę na Beezar, jeżeli nie... Sprawa jest prosta. Na pewno do tej "naprawy", że tak powiem, nie wstawię tam żadnego nowego tekstu. Lubiłam tamto miejsce, było przyjazne, ale takie przestało być. Dałam im ponad pół roku i nic się nie zmieniło od czasu pierwszej awarii. Tak, to już trwa tyle miesięcy. Dlatego nowy tekst na pewno nie ukaże się na tamtej stronie. Jedynie odnośnik do niego, który kierował będzie na Bucketbook. Co zrobię ze starymi tekstami? Nie wiem jeszcze. Na razie poczekam. Możliwe, że je stamtąd usunę.
I tutaj omówię kolejną sprawę. Kto kupił na Beezar moje teksty, a nie pobrał ich, tylko nadal je tam trzyma, to je pobierzcie. Będę informować o tym,jeżeli teksty usunę, ale w razie czego pobierzcie je sobie, by potem nie było pretensji i problemów."

4 komentarze:

  1. Ściągnięte i zapisane. Nawet nie wiedziałam, że tyle ich mam 😁. Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. :) Dziękuję za wenę i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Dobra sprawdzę czy wszystko mam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)