22 marca 2019

Nowy tekst "Na celowniku"

Hejo, Hejo. 
Z przyjemnością powiadamiam Was, że mój kolejny tekst jest już dostępny w sprzedaży.
Przypominam, że na Beezar moje teksty nie będą się już ukazywać. Jedynie w momencie naprawy tamtej strony mogę zmienić zdanie, ale dopóki to się nie stanie jedyny zakupi można dokonać na Bucketbook.
Serdecznie zapraszam do zapoznania się z opisem "Na celowniku" i będzie mi bardzo miło, jeżeli go nabędziecie. 
Zapraszam tutaj: https://bucketbook.pl/pl/p/Na-celowniku-e-book/269


5 komentarzy:

  1. Kupione! Przez ciebie pójdę spać o wiele później niż myślałam bo oczywiście nie zasne póki nie doczytam do końca ;) Nie mogę się doczekać tego ebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, to mnie zaciekawiło :D Na pewno nabędę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam <3 blik i w mig już mam :) hehe czas na czytanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytane... Cudowny e-book. Porywająca historia i cieszę się ze się skusiłam! Polecam ludzie ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)