17 stycznia 2017

Reklamy i info.

Kochani, długo mnie nie było. Najpierw wyjazd, a po powrocie dopadła mnie grypa. Spędziłam kilka długich dni w łóżku. Nie nudziłam się. Czytałam książki. Dzisiaj już wstałam i cieszę się z tego. Co prawda jeszcze czuję się marnie, ale powoli wracam do życia. :) Przypominam, że od niedzieli zaczynam publikować drugą część Buntownika. Mam też nową klawiaturę, więc w końcu dobrze mi się pisze i pora wracać do pisania. Oby w tym względzie ten rok był lepszy niż poprzedni. Jeżeli chodzi o pisanie to 2016 był dla mnie najgorszym rokiem. Niechęć do pisania była tak duża, że nie zrealizowałam wielu planów. Może uda się je zrealizować w tym roku. Zobaczymy. :)

Na Beezar.pl ukazały się kolejne teksty. Nie, nie moje, ale innych autorek. Zajrzyjcie tam, kupcie jeżeli możecie, wesprzyjcie finansowo. Ja jeszcze tekstów nie kupiłam, ale niedługo to zrobię. :)

Kyna wydała "Wracaj do domu" który możecie kupić tutaj: Klik

Dream Winchester wydała "Donikąd" i możecie tekst kupić tutaj: Klik

Jakiś czas temu Silencio wydała kolejną część Nissai'a, który czeka do zakupu tutaj: Klik

Może ktoś lubi, zna "Honor paparazzich". Ukazał się piąty tom i możecie go kupić tutaj: Klik

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że Spontaniczna Decyzja byłaby lepsza do wydania. Ogród malw dużo osób mogło już kupić w formie ebooka, poza tym jest stosunkowo nowy. Jeśli chodzi o mnie, to porównując te dwa teksty, wygrywa Spontaniczna :D Chętnie wróciłabym do tej historii czytając ją tak jak lubię najbardziej: przewracając papierowe kartki :) Na mojej półce nie kurzyłaby się.
    Wracaj do zdrowia Lu i dbaj o siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale można powiedzieć, że Spontaniczna jest darmowa, więc tym gorzej. Dobrze, że nie muszę tekstu usuwać, jak się dzieje w wielu wydawnictwach. Nie wolno mieć darmówki. Trzeba książkę kupić. :) To trzymaj kciuki, aby pomysł pewnej osoby wypalił i by wydanie nie było beznadziejne. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)