10 marca 2018

Spontaniczna decyzja - Przedsprzedaż

Hej, Kochani. :*

Przybywam do Was z wiadomością, że już możecie kupować w przedsprzedaży "Spontaniczną decyzję". Cena książki wynosi 30 złotych. Ebook kosztuje 16,50 i można go nabyć tylko na Bucketbook. W przedsprzedaży jest też promocja na pakiet czyli ebook i książka razem. Cena pakietu wynosi 40 złotych. Pakiet będzie dostępny tylko w przedsprzedaży. Potem zniknie i będzie można kupić książkę i ebooka osobno. Także kto chętny na tańszy pakiet to zapraszam już teraz. :)

Na książkę będzie trzeba troszkę poczekać, ale na pewno premiera Spontanicznej będzie w marcu. :)
Zapraszam serdecznie do zakupów już teraz i pięknie dziękuję za wsparcie. 

Info o książce i nie tylko, możecie poczytać tutaj: Facebook

A książkę oraz ebooka można zakupić tutaj: Bucketbook.pl


Co do "Obietnic", to nadal są poprawiane. Także nie wiem czy ukażą się w marcu. Tak planowałam, ale zobaczymy jak będzie. Na pewno w kwietniu tekst będzie gotowy do publikacji. 
Jakiś czas później będę go również publikować na blogu. 
Tymczasem pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do zakupów. 

7 komentarzy:

  1. Nareszcie się doczekałam <3 poprzednim razem zwlekałam z kupnem, az wszystko wykupili °-°, tym razem postanowiłam od razu kupić, tak więc już kupione i teraz tylko czekać aż przyjdzie <3 Weny i powodzenia ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wiesz już kiedy 'Obietnice' ukażą się? Czemu poprawa tak długo trwa? Nie mogę doczekać się tego tekstu. Dawno nic nowego u ciebie nie było.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Beta nie siedzi tylko nad moim tekstem, ma też swoje życie, a "Obietnice" mają ponad 200 stron, więc trochę poprawiania jest. Prędzej czy później tekst będzie dostępny. :)
      Miałam trudne miesiące, moje życie dopiero wraca do normy, więc i tekstów nie było.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Mam bardzo wielka prośbe szukam opowiadania ale nie mogę przypomniec sobie gdzie sie ono znajduje. W opowiadaniu chodzi o to ze jeden mężczyzna ktory chodzi na studja o kierunku psychologi ratuje innego mężczyznę z wypadku samochodowego i ten traci pamiec a ten co studiuję przygarnia go do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale chyba chodzi Ci o "Amnezję" LadyM. Tylko ten tekst znam z taką treścią. Podaję do niego link: http://amnezja-lady-makbet.blogspot.com/2014/01/rozdzia-1.html

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje��❤

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)