26 marca 2018

Premiera Spontanicznej decyzji

Miałam tutaj nie wstawiać już takich postów, bo od tego ( w ogóle by mieć większy kontakt z Wami), założyłam fanpage'a, do którego prowadzi ten link. Zaglądajcie tam. Strona jest dostępna dla wszystkich, więc nie trzeba mieć fejsbooka, aby móc czytać tam to co umieszczam. Przyznam, że fajna sprawa, a długo się przed tym broniłam.
Będą pojawiać się tam również posty co do "Obietnic". Tekst nadal jest w poprawie. 

Dzisiaj jest premiera drugiego wydania "Spontanicznej decyzji" i dziękuję wszystkim którzy już zakupili książki, ebooki lub zrobią to w przyszłości. Ebooki są już do pobrania, a książeczki spakowane już wyruszą do tych osób, które zamówiły je w przedsprzedaży. :)
Chcę wrzucić tutaj zdjęcia, które dostałam są świetne i niech zostaną również na blogu. Fotografie wykonał Bartosz Brzeziński (Bartek Silver), którego książka "Wilczy gryz", będzie mieć premierę 31 marca. Ja już zamówiłam, bo bardzo lubię teksty Bartka (szkoda tylko, że jest w nich tak mało M/M), a "Wilczy gryz" mi się bardzo podobał. 
Co do książek, to wyszły świetnie jak widzicie na załączonych obrazkach. :) 
Przypominam, że "Spontaniczną decyzję" można zamówić na Bucketbook.pl




6 komentarzy:

  1. Właśnie zamówiłam Twoją książkę i nie mogę się już jej doczekać <3 Samo opowiadanie czytałam chyba z milion razy i bardzo się cieszę, że jako powieść trafi do mnie na półkę <3 W ogóle przeczytałam wszystko, co tutaj zamieściłaś i bardzo się cieszę, że idziesz dalej, jesteś dla mnie naprawdę ogromnym autorytetem i przykładem na to, że marzenia spełniają się dzięki ciężkiej pracy. Proszę, nie przestawaj robić tego, co robisz, trzymam za Ciebie mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa i za zakup książki.
      Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  2. Srodek mi sie podoba, okladka juz srednio. Szkoda, ze nie jest bardziej minimalistyczny, w starym stylu. Czytajac ,,Luana'' mam w glowie obraz Marylin, Lany Del Rey, lata 50-90, slaba jakosc zdjec, pierwsze okladki Playboya. Takie tam przemyslenia.
    Ale bym przeczytal z ogromna checia mimo wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo najważniejsza jest treść książki, nie okładka. To trzymam kciuki, abyś kiedyś mógł książkę kupić. :)

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością na to nowe opowiadanie.Mam nadzieję, że pojawi się w kwietniu. Właśnie przeczytałam opis i brzmi świetnie, spodobał mi się. I wybacz że komentuję to tu ale niekoniecznie chcę żeby moi znajomi wiedzieli że czytam gejowskie opowiadania xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem. Sama bym tak zrobiła. :)Też mam nadzieję, że tekst pojawi się w kwietniu. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)