30 lipca 2017

Szczęście od losu - Postacie

 DAESOON
JAEMIN (Taemin Lee)

11 komentarzy:

  1. Widzę, że komuś k-pop się udziela! <3 Ah, Taemin. Mam nadzieję, że z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże :D Potrafi zadrapać. Ja osobiście za Jaejoongiem (ale Daesoon to irytujący dupek) No, ktoś nim musi być ;)

      Usuń
  2. Jestem prostym człowiekiem xD zobaczyłam Jaejoonga więc musiałam kliknąć, zobaczyłam Taemina i czuję,że trafiłam do nieba. Jestem pewna,że opowiadanie przypadnie mi do gustu( zresztą jak każde opowiadania Luany) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa kpop xD teraz to już uwielbiam to opowiadanie xD
    ~Demi Lerman

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm coś nowego z serii k-popu.. już jestem ciekawa! Luano wróciłam wiernie do Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest seria k-popu. Chłopaki ze zdjęć przedstawiają wygląd postaci. To nie jest historia o nich i nigdy takiej będzie. :)

      Usuń
  5. Eh, nie lubię mpregów, nie trawię ich, ale... ale Taemin! Mój ukochany UB. I do tego bardzo lubię Twoje opowiadania. ;_;
    Więc chyba to jednak przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako że kupiłam Szczęście od losu w formie e-booka mogłam sobie tylko wyobrażać jak wyglądają główni bohaterowie. I widziałam tam Taemina haha.
    Kocham to opowiadanie, więc zachęcam wszystkich odwiedzających bloga żeby nie zrazili się męską ciążą i przeczytali tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przepraszam że zadaję to pytanie pod tym, ale czy ktoś ma kopie opowiadania "Spontaniczniczna decyzja"? To były moje ulubione teksty, nie żeby inne mi się nie podobały, wszystkie są świetne. Ale ja głupia nie przewidziałam, że może ich w przyszłości zabraknąć i nic nie zrobiłam...Bardzo bym prosiła o kontakt
    Przepraszam jeszcze raz, bo nie wiem czy dobrze sformułowałam prośbę, i nikogo nie obrazi.

    Dziękuję z góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luana nie byłaby z tego zadowolona. Tak przypuszczam. Miała powody, aby tekst usunąć i dlaczego, na pewno nam to wyjaśni. Ale jeżeli w przyszłości zechce go sprzedać to raczej wolałaby, aby nikt za darmo nie rozsyłał jej tekstów. Z tego co pisała, na pewno tekst na bloga nie wróci. Przypuszczam o co chodzi i trzeba być cierpliwym.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)