13 lutego 2018

Spontaniczna decyzja - wydanie drugie - ankieta plus krótkie info o nowym tekście

Kochani, chcę Wam przekazać, że niedługo ruszą pracę nad drugim wydaniem Spontanicznej decyzji.
Trochę to potrwa, ale każdy kto czekał na papierową wersję, będzie miał okazję ją w przyszłości kupić. :)
Z tego też względu po prawej stronie macie dwie ankiety. Dwie dla osób, które prędzej czy później będą chciały zakupić Spontaniczną. Jeżeli ktoś w pierwszej ankiecie zaznaczy, że na pewno nie kupi, czy się zastanowi, to druga ankieta go nie zobowiązuje. A ankiety są po to, aby się zorientować w sytuacji ilu jest chętnych. :)

Ja już teraz dziękuję za każdy Wasz zakup czy to książki, czy ebooka lub obu wersji. Każdy taki zakup moich tekstów, nie tylko Spontanicznej, a także tekstów innych autorów jest bardzo dużym wsparciem dla piszących. Dla mnie nawet nie będę mówić jak dużym.

Przypominam, że moje teksty można zakupić tutaj: Bucketbook.pl I tutaj: Beezar.pl

Kolejna informacja to nowy tekst. Dzisiaj udało mi się skończyć "Obietnice". Tekst musi zostać poprawiony, nie wiem ile to potrwa, ale może uda się go wstawić w marcu do sprzedaży. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)

1 komentarz:

  1. Jejku, jak cieszy mnie fakt, że jednak nie poddałaś się i udało Ci się napisać jakiś tekst! Już naprawdę martwiłam się, że porzucisz pisanie na dobre... Zawsze strasznie miło mi się zagląda na tego (jako jedynego!) bloga i do Twoich tekstów, również tych starszych. A na te nowe poczekam tyle, ile będzie trzeba. W końcu nic na siłę. ;)
    Co do książki, jeśli będzie ponowna możliwość kupna papierowej wersji, to tym razem kupię ją na pewno. To moja ulubiona historia i świetnie byłoby mieć ją u siebie na półce.
    Trzymam kciuki, aby wraz z wiosną wróciła do Ciebie Twoja dawna, dobra wena. ;)
    Pozdrawiam,
    Fuko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)