29 września 2016

Druga szansa - ebook do kupienia


 Hej. :)

Z przyjemnością zawiadamiam, że na Beezar.pl ukazał się mój kolejny tekst. Jest to piąty tom serii "Obrazy miłości". Ten tekst jest wyjątkiem w tej serii, ponieważ jest podzielony na dwie części. Część pierwszą (bardziej romansową) Wam właśnie udostępniłam, część druga (ta bardziej obyczajowa) jest w trakcie pisania. Ciężko idzie, ale na pewno ją skończę, więc się nie martwcie. :)
Śmiało można przeczytać część pierwszą, bez czytania drugiej. Chociaż dopiero w tej drugiej poznacie odpowiedzi na pewne wątki, sytuacje.

Drugą szansę można zakupić tutaj: KLIK

 Dziękuję za każdy zakup, za wsparcie mnie co mi bardzo pomaga i jestem Wam bardzo wdzięczna. :**

Chciałam też poinformować, że Dream Winchester umieściła swoją "Americanę" jako ebook, który można kupić tutaj wspierając finansowo autorkę: KLIK
Opowiadanie, a także inne teksty można też czytać na blogu: http://zostawic-rzeczywistosc.blogspot.com/


3 komentarze:

  1. No lepiej być nie mogło. To jest pierwsza dobra wiadomość, którą otrzymałam w dzisiejszym dniu. Trzeba kupić jak najszybciej :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Na chwilę obecną kupiłam wszystkie twoje e-booki (poza Buntownikiem 2), wiec z pewnością i tą lada chwilę kupię i niecierpliwie czekam na 2 cześć.

    Dużo weny życzę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. :)